Strategická analýza společnosti Bidfood Czech Republic s.r.o. – Ali-Ashina Naizabek
Ali-Ashina Naizabek
Bakalářská práce
Strategická analýza společnosti Bidfood Czech Republic s.r.o.
Strategic analysis of Bidfood Czech Republic s.r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na provedení strategické analýzy společnosti Bidfood Czech Republic s.r.o., jednoho z největších velkoobchodů s potravinami v České republice. Práce zahrnuje: analýzu profilu společnosti, hodnocení vnějšího prostředí (PESTEL analýza, analýza odvětví, analýza konkurence, Porterova analýza) s následným hodnocením vnitřní situace a schopností společnosti (analýza zdrojů …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on strategic analysis of Bidfood Czech Republic s.r.o., a leading wholesaler and manufacturer for the gastronomic sector in the Czech Republic. The study includes: analysis of the company's profile, evaluation of the external environment (PESTEL analysis, segment analysis, competitor analysis, Porter analysis) with subsequent evaluation of the internal situation and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90426
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2023
- Vedoucí: Luboš Smrčka
- Oponent: Jan Kubálek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90426
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management