Marketingová komunikace podniku v mezinárodním prostředí – Tereza Šálková
Tereza Šálková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace podniku v mezinárodním prostředí
Marketing communication of company in international environment
Anotácia:
Tato bakalářská práce se věnuje tématu marketingové komunikace podniku v mezinárodním prostředí. První část je zaměřena na výklad a popis teoretických pojmů v oblasti marketingové komunikace a komunikačního mixu v kontextu mezinárodní spolupráce firem. Druhá část je zaměřena na praktickou stránku, kde jsou teoretické znalosti aplikovány na konkrétní podnik, kterým je společnost Crytur spol. s r. o …viacAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the topic of marketing communication of a company in the international market. The first part focuses on the interpretation and description of theoretical concepts in the area of marketing communication and communication mix in the context of international corporate cooperation. The second part focuses on a practical side where theoretical knowledge is applied to a …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šálková, Tereza. Marketingová komunikace podniku v mezinárodním prostředí. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management of International Trade
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Marketingová komunikace prodejce alkoholických nápojů
Martin Jurka -
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Mezinárodní marketingová komunikace
Barbora Bezvodová -
Mezinárodní marketingová komunikace Cinema City
Soňa Wollnerová -
Mezinárodní marketingová komunikace vybraného podniku
Adela Šimčová -
Marketingová komunikace mezinárodního hudebního festivalu
Dajana Krestová
Názov
Vložil
Vložené
Práva