Marketingový výzkum na vybraném trhu – Anastasiia Krashennikova
Anastasiia Krashennikova
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum na vybraném trhu
Marketing research at choosen market
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem na trhu jazykových škol hlavního města Praha. V úvodní části jsou vymezeny cíle práce. Dále jsou zpracována teoretická východiska a popsány metody marketingového výzkumu, které budou použity při analýze jazykových kurzů.V navazující praktické části je vyhotovena analýza současného stavu, součástí je rovněž výzkum spokojenosti zákazníků, který je proveden …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on marketing research at language schools market in Prague. The first part defines objectives of the work. Furthermore there are processed theoretical basis and also there are described marketing research methods, which will be used in analysis of language courses. In following practical part there is a description of current state on market and also research satisfaction …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Pavel Pánek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Jazykové kompetence dítěte se sluchovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu
Barbora Mikysková -
Analýza image značky jazykové školy
Ondřej Novotný -
Marketingový mix vybrané jazykové školy
Monika KRÁLOVÁ -
Analýza a návrh změn marketingové komunikace on-line jazykové školy MLUVÍME JAZYKY, s.r.o.
Anna MADEROVÁ -
Urban environmental education in primary school: Comparative case study in Prague and Hanoi
Phuong Thanh Dang -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Marketing Communication in the Company Providing Gastronomic Services
Henry Zavaleta Moya -
The role of social media in bank marketing. Case study of Tinkoff bank in Russia.
Alkhas Shengeliia
Názov
Vložil
Vložené
Práva