Anaýza procesu realizace výrobkové inovace ve firmě DSD Dostál a.s. – Markéta JANOVSKÁ
Markéta JANOVSKÁ
Bakalářská práce
Anaýza procesu realizace výrobkové inovace ve firmě DSD Dostál a.s.
Analyse of process of product innovation in DSD Dostál Inc. company
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce bylo provézt analýzu procesu realizace výrobkové inovace ve firmě DSD Dostál a.s. pomocí metod FMEA a Ishikawova diagramu. V teoretické části jsem se zabývala metodami používajícími se při návrh nového výrobku, teorií a tvorbou dotazníku. V praktické části jsem hned v úvodu ve stručnosti představila společnost, kde šetření proběhlo, pak samotnou analýzu a z ní závěry a doporučení …víceAbstract:
Target of my baccalaureate work was to proceed analysis of the process realization innovati-on of product in firm DSD Dostál Inc. by the help of methods FMEA and Ishikawa diagram. In theoretic part I was dealing with methods which are used for new product suggestion, theory and questionnaire creation. In introduction of practical part I at once briefly introduced company, where the inquiry ran over …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2009
Zveřejnit od: 21. 8. 2009
Identifikátor:
13002
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANOVSKÁ, Markéta. Anaýza procesu realizace výrobkové inovace ve firmě DSD Dostál a.s.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 21. 08. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 8. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Loajalita a hodnota zákazníků v e-commerce prostředí
Daniel Kvíčala -
Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku
Dominika Loudová -
Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku
Jana Štindlová -
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu
Ondřej Hon -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá