Ladislav Máčalík

Bachelor's thesis

Výukové modely různých typů A/D a D/A převodníků v prostředí LabVIEW

Educational Model of Different types of A/D and D/A Converters Implemented in LabVIEW
Abstract:
Cílem této práce je stručný rozbor základních principů funkčnosti A/D a D/A převodníků a vytvoření jejich modelů v prostředí LabVIEW tak, aby názorně ukazovaly postup převodu těchto jednotlivých typů. Na jednotlivé vytvořené modely by se měl dát přivést jakýkoli testovací signál (především sinusový), na kterém se ověří základní statické a dynamické parametry těchto převodníků. Pro každý z jednotlivých …more
Abstract:
The aim of this work is a brief analysis of the basic principles and functionality of A/D and D/A converters and create their models in LabVIEW to graphically showed the conversion of these individual types. On this individual developed models should be put to bring any test signal (mainly sinusoidal), which verifies the basic static and dynamic parameters of these converters. For each of these models …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2012
  • Supervisor: Petr Bilík
  • Reader: Jan Žídek

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita Ostrava