Nástroje personálního marketingu pro omezení fluktuace ve vybraném podniku – Jana Moravcová
Jana Moravcová
Diplomová práce
Nástroje personálního marketingu pro omezení fluktuace ve vybraném podniku
Personnel Marketing Tools for Reduction of Employee Turover in Selected Company
Anotace:
Cílem diplomové práce je vyhodnotit nástroje personálního marketingu pro omezení fluktuace ve vybrané organizaci. Teoretická část vychází z teoretických východisek personálního marketingu a fluktuace zaměstnanců. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu personálního marketingu a analýzou fluktuace zaměstnanců, analyzuje výsledky dotazníkového šetření spokojenosti zaměstnanců. Na závěr jsou …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the tools of personnel marketing to reduce turnover in the selected organization. The theoretical part is based on the theoretical basis of personnel marketing and employee turnover. The practical part deals with the analysis of the current state of personnel marketing and analysis of employee turnover, analyzes the results of a questionnaire survey of employee …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/147635
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedoucí: Andrea Samolejová
- Oponent: Galina Závacká
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MORAVCOVÁ, Jana. \textit{Nástroje personálního marketingu pro omezení fluktuace ve vybraném podniku}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta materiálově-technologická. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/bg3bf6/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Fakulta materiálově-technologickáMagisterský studijní program / obor:
Management kvality a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Řízení personální práce a interní personální marketing v sociálních službách města Frýdku-Místku
Petra Nováková -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Personální marketing a trendy výběru zaměstnanců ve veřejné správě
Veronika Čermáková -
Personální marketing vybrané organizace
Reiterová Reiterová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Personální marketing v mezinárodní společnosti Erwin Quarder CZ s.r.o.
Klára Šutorková -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová