Marketingová analýza maloobchodní prodejny potravin – Mojmír Hickl
Mojmír Hickl
Bachelor's thesis
Marketingová analýza maloobchodní prodejny potravin
Marketing analysis of a food retail store
Abstract:
Obchodní řetězce, pojem, který je běžně používán v souvislosti s maloobchodním prodejem potravin. Na českém trhu je možné nalézt vyšší stovky obchodů této formy, které se zásadně podílejí na ovlivňování hospodářské soutěže v potravinářském odvětví. Nakoupit si tedy v maloobchodní prodejně, která je samostatného rázu a zároveň zastává odlišný přístup k celému konceptu prodeje potravin, je už v dnešní …moreAbstract:
Chain stores, a term commonly used in the context of food retailing. In the Czech market, hundreds of stores of this form can be found, which are fundamentally involved in influencing competition in the food sector. It is therefore a rarity nowadays to buy from a retail outlet that is independent and also takes a different approach to the whole concept of food sales. This paper aims to bring to light …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 3. 2023
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB14129
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Reader: Ing. Jan Petružálek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HICKL, Mojmír. \textit{Marketingová analýza maloobchodní prodejny potravin}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/bg4biw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 1. 6. 2023 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Informační management / Informační management
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové komunikace obchodního řetězce se sportovním zbožím
Veronika Wróblová -
Analýza marketingového mixu drogistického řetězce
Karolína Musialová -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Analýza marketingové komunikace řetězců rychlého občerstvení na sociálních sítích
Vojtěch Bařinka -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Radek Hubka -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Společenská odpovědnost obchodních řetězců se zaměřením na potraviny v ČR
Markéta Kopalová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
2/6/2023
Kohout, J.
2/6/2023