Marketingová analýza maloobchodní prodejny potravin – Mojmír Hickl
Mojmír Hickl
Bachelor's thesis
Marketingová analýza maloobchodní prodejny potravin
Marketing analysis of a food retail store
Anotácia:
Obchodní řetězce, pojem, který je běžně používán v souvislosti s maloobchodním prodejem potravin. Na českém trhu je možné nalézt vyšší stovky obchodů této formy, které se zásadně podílejí na ovlivňování hospodářské soutěže v potravinářském odvětví. Nakoupit si tedy v maloobchodní prodejně, která je samostatného rázu a zároveň zastává odlišný přístup k celému konceptu prodeje potravin, je už v dnešní …viacAbstract:
Chain stores, a term commonly used in the context of food retailing. In the Czech market, hundreds of stores of this form can be found, which are fundamentally involved in influencing competition in the food sector. It is therefore a rarity nowadays to buy from a retail outlet that is independent and also takes a different approach to the whole concept of food sales. This paper aims to bring to light …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2023
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB14129
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2023
- Vedúci: Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Petružálek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 6. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / odbor:
Informační management / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace obchodního řetězce se sportovním zbožím
Veronika Wróblová -
Analýza marketingového mixu drogistického řetězce
Karolína Musialová -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Analýza marketingové komunikace řetězců rychlého občerstvení na sociálních sítích
Vojtěch Bařinka -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Radek Hubka -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Společenská odpovědnost obchodních řetězců se zaměřením na potraviny v ČR
Markéta Kopalová
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
2. 6. 2023
Kohout, J.
2. 6. 2023