Validizační studie Testu zaměřené pozornosti – identické páry (CPT-IP) u pacientů s diagnostikou schizofrenie – Mgr. Monika Vodová
Mgr. Monika Vodová
Master's thesis
Validizační studie Testu zaměřené pozornosti – identické páry (CPT-IP) u pacientů s diagnostikou schizofrenie
Validization study of the Continuous performance test - identical pairs (CPT-IP) in patients with schizophrenia
Anotácia:
Tato práce si dala za cíl zhodnotit validitu a reliabilitu Testu zaměřené pozornosti – identické páry (CPT-IP), který se používá k měření zaměřené pozornosti u osob se schizofrenií jako součást kognitivní baterie MATRICS. Předkládaná studie je součástí validizace celé této baterie probíhající v Praze na Karlově univerzitě. CPT-IP se skládá ze dvou – až čtyřciferných čísel rozdělených do 3 částí, které …viacAbstract:
The aim of this paper is to evaluate validity and reliability of Continuous Performance Test – Identical Pairs (CPT-IP) that is used as a measurement of sustained attention among people with schizophrenia as a part of cognitive battery MATRICS. This study is connected to validation study of the whole battery that is ongoing in Prague at Charles University. CPT-IP contains 2 to 4-digits numbers divided …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/umgzj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2019
- Vedúci: prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Katarína Šafárová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VODOVÁ, Monika. \textit{Validizační studie Testu zaměřené pozornosti – identické páry (CPT-IP) u pacientů s diagnostikou schizofrenie}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Arts. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/bgb5cz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Psychology / Psychology