Marketing kulturních akcí na příkladu ARKS Plus, s. r. o. – Kateřina DULÍNKOVÁ
Kateřina DULÍNKOVÁ
Bakalářská práce
Marketing kulturních akcí na příkladu ARKS Plus, s. r. o.
Marketing of cultural events in the example company ARKS Plus Ltd.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím marketingu na sociální síti Facebook. Na příkladu firmy ARKS Plus, s. r. o. zkoumá dopady marketingových aktivit při pořádání kulturních akcí. Cílem bakalářské práce je analyzovat dopad marketingových aktivit na dvou profilech firmy ARKS Plus, s. r. o. na sociální sítí Facebook. Dopad je hodnocen podle konkrétních kritérií (např. počet kliknutí, míra prokliku, celkové …víceAbstract:
This thesis deals with the use of marketing on the social network Facebook. The example companies ARKS Plus, sro examines the impact of marketing activities in organizing cultural events. The aim of this work is to analyze the impact of marketing activities on two company profile ARKS Plus, sro social network Facebook. The impact is assessed according to specific criteria (eg, number of clicks, clickthrough …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zveřejnit od: 2. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DULÍNKOVÁ, Kateřina. Marketing kulturních akcí na příkladu ARKS Plus, s. r. o.. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie - management volného času a rekreace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing kulturních akcí na příkladech ARKS Plus, s. r. o. a Městských kulturních zařízení, p. o., Šternberk
Kateřina DULÍNKOVÁ -
Výkonnostní marketing na facebookovém profilu společnosti ESCUBE, s.r.o.
Iva Ambrosová -
Zlepšení Public Relations společnosti Vint s.r.o. prostřednictvím sociální sítě Facebook
David JAKUBOVIČ -
Návrh, realizace a vyhodnocení marketingové kampaně spojené s expanzí firmy Malvel s.r.o.
Marek Štefanič -
Optimalizace online marketingové komunikace společnosti Bass Portal s.r.o.
Nikola Fránová -
Marketing v sociálních sítích se zaměřením na Facebook a jeho využití ve společnosti Truhlářství 3J spol. s.r.o
Adéla Šrámková -
Návrh online marketingové kampaně pro firmu jakmy s.r.o. s využitím moderních sociálních médií
Tomáš Zabloudil -
Návrh online reklamní kampaně pro společnost Limoška s.r.o.
Veronika Hrubá
Název
Vložil
Vloženo
Práva