Kateřina Csiriková
Master's thesis
Brand management vybrané značky
Brand management of the choosen brand
Abstract:
Diplomová práce se zabývá identitou a strategickým řízením značky Garnier, která patří do portfolia společnosti L'Oréal. Cílem je ukázat možnosti, jak zvýšit loajalitu zákazníků k této značce. V praktické části je analyzována značka Garnier pomocí určení její identity, marketingového mixu a analýzy SWOT. Na základě toho je vytvořen vlastní výzkum, který má za cíl zjistit image značky Garnier a míru …moreAbstract:
Thesis deals with identity and brand management of the brand Garnier, which belongs to the company's portfolio of L'Oréal. The aim is to show options, how to improve the loyalty of customers to this brand. In practical part is analysed the Garnier brand by the determination of its identity, marketing mix and SWOT analysis, which is afterwards used as a background for the primary research. The primary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 3. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34158
Thesis defence
- Date of defence: 17. 1. 2013
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Zuzana Závodná
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34158
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Vybudování a strategické řízení značky
Částka Částka -
Strategické řízení značky Asics
Anita Žáková -
Strategické řízení značky
Polina Voitenko -
Strategické budování a řízení značky
Tereza Stuchlíková -
Strategické řízení regionální značky – region Beskydy
Eliška Křivancová -
Strategické řízení značky
Lucie Radačovská -
Budování a strategické řízení značky Gamebrand
Jakub Roh -
Strategické řízení regionální značky
Adéla Karmazínová