Kateřina Csiriková

Master's thesis

Brand management vybrané značky

Brand management of the choosen brand
Abstract:
Diplomová práce se zabývá identitou a strategickým řízením značky Garnier, která patří do portfolia společnosti L'Oréal. Cílem je ukázat možnosti, jak zvýšit loajalitu zákazníků k této značce. V praktické části je analyzována značka Garnier pomocí určení její identity, marketingového mixu a analýzy SWOT. Na základě toho je vytvořen vlastní výzkum, který má za cíl zjistit image značky Garnier a míru …more
Abstract:
Thesis deals with identity and brand management of the brand Garnier, which belongs to the company's portfolio of L'Oréal. The aim is to show options, how to improve the loyalty of customers to this brand. In practical part is analysed the Garnier brand by the determination of its identity, marketing mix and SWOT analysis, which is afterwards used as a background for the primary research. The primary …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 3. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 1. 2013
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Zuzana Závodná

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34158

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod