Chování spotřebitele v bankovním sektoru – Ing. Jakub Hojdar
Ing. Jakub Hojdar
Diplomová práce
Chování spotřebitele v bankovním sektoru
Consumer Behavior in Banking Sector
Anotace:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů v bankovním sektoru. Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. První část je zaměřena na základní prvky ovlivňující chování spotřebitelů. Prvním prvkem je psychologie spotřebitele a dále pak proces rozhodování závislý na kultuře a sociálním začlenění. Druhá část je zacílena na situaci na českém bankovním trhu v posledních letech, zkoumá strukturu bankovních …víceAbstract:
This diploma's thesis deals with consumer behavior in banking sector. The thesis is divided into four main parts. The first part is focused on basic elements influencing consumer behavior. First element is consumer psychology then it is decision making process depending on culture and social influences. The end of the first part concerns on models, that allow consumer behavior research. Second part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2014
Zveřejnit od: 6. 1. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2014
- Vedoucí: Ing. Iveta Honzáková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hojdar, Jakub. Chování spotřebitele v bankovním sektoru. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.1.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 1. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika