Petr Erbes

Bakalářská práce

Hrací plocha jako zdroj divadla

PLAYGROUND AS A SOURCE OF THEATRE

Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá aktivizací diváka. První část zkoumá otázku naladění divákova vnímání na základě návodů a básní. Druhá část se zabývá participací založenou na rekonstrukci válečných konfliktů. Třetí část se věnuje participaci bez vytváření rolí. Práce vychází z autorových projektů, ke kterým hledá paralely nejen z oblasti divadla, zkoumá různé koncepty zapojení diváka do vzniku díla …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the activation of the spectator. The first part examines the question of changing spectator's perception based on instructions and poems. The second part deals with reenactments of conflict-based situations. The third part deals with role-free participation. The work is based on authors' projects and tries to find for parallels not only in the field of theater, it explores …více
 

Klíčová slova

aktivizace diváka

Klíčová slova

participace

Klíčová slova

hry

Klíčová slova

divadlo

Klíčová slova

autorství
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2017
  • Vedoucí: Lukáš JIŘIČKA
  • Oponent: Karel MAKONJ

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 26. 1. 2018 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. Knihovna

Akademie múzických umění v Praze

Divadelní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Režie-dramaturgie alternativního a loutkového divadla

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.