Ing. Jiří Horák
Diplomová práce
Vstup podniku na čínský trh
China Market Entry
Anotace:
Předmětem této diplomové práce, která se jmenuje Vstup podniku na čínský trh, je analýza a následné vyhodnocení vstupu vybraného českého podniku na čínský trh. Hlavním cílem práce je identifikování hlavních problémů, se kterými se tento podnik při vstupu na čínský trh potýká, a následné vypracování realistických doporučení pro strategický management podniku, jak tyto problémy řešit. Důraz je kladen …víceAbstract:
The goal of this thesis is an analysis and evaluation of market entry of a chosen Czech company into the Chinese market. The main objective of the thesis is the identification, description and evaluation of the main problems associated with the entering of a chosen Czech company into China and also to provide relevant and realistic recommendations as to how to solve these problems. The emphasis is …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gwog3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2012
- Vedoucí: Ing. Bc. Sylva Žáková Talpová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv Brexitu na vstup vybraného podniku na britský trh
Adam Babják -
Vstup podniku na zahraniční trh
Kateřina Burdová -
Vstup podniku na zahraniční trh
Tamara Hanáková -
Podnikatelský záměr na rozšíření produktové strategie podniku LakoPlast s.r.o. na trh Ukrajiny
Svitlana Koshelya -
Vstup podniku na zahraniční trh
Zuzana Radočáková -
Vstup podniku na zahraniční trh
Jakub Havier -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník