Využití PPC reklamy v reklamní síti Google – Jana Vacková
Jana Vacková
Diplomová práce
Využití PPC reklamy v reklamní síti Google
The use of PPC ads on Google Display Network
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím PPC reklamy (textové a bannerové reklamy) v reklamní síti Google. Teoretická část popisuje princip PPC reklamy a možnosti jejího využití. Dále také Google AdWords jako nástroj pro tvorbu PPC kampaní. Práce popisuje základní charakteristiky jednotlivých druhů cílení v obsahové síti Google. Konkrétně tedy kontextové cílení, cílení na zvolená umístění, cílení na …víceAbstract:
This thesis deals with the use of PPC advertising (text and banner ads) on Google Display Network. The theoretical part of thesis describes basics of PPC advertising and its possible use. Also Google AdWords is described as a useful tool for PPC campaigns. The thesis describes basic targeting characteristics on Google Display Network, specifically context targeting, placement targeting, topic targeting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38622
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2013
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Jana Gottwaldová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38622
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Effectiveness of Programmatic Advertising Compared to the Classical Display Advertising: The Case of ABRA Software
František Vondrák -
Srovnání úspěšnosti reklamních kampaní v obsahových sítích Google a Seznam
Patrik Špliňo -
Účinnost reklamních formátů v obsahové síti Google
Daniela Obluková -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Remarketing v reklamních systémech Sklik a Google AdWords
Lubomír Koblása -
Kontextová reklama s využitím Google AdWords a Google AdSense
Radovan Mihok -
PPC a remarketing na Facebooku a v Google AdWords
Michaela Bochňáková -
Kontextová reklama Google AdWords
Anna Procházková