Bc. Filip Gašperák

Diplomová práce

Návrh a příprava hry P2P game

P2P Game proposal and preparation
Anotace:
Táto práca popisuje dôvody vzniku a celý vývojový proces hry zameranej na pomoc pri výučbe o P2P systémoch. Úvodom poskytuje všeobecný prehľad P2P systémov, ich základnú taxonómiu a známe smerovacie algoritmy. Ďalej zhromažďuje potrebné požiadavky interakcie s P2P systémami a ich evaluácie. Po časti venovanej analýze nasleduje návrh a implementácia dizajnu. Finálna verzia hry je postupne krok za krokom …více
Abstract:
This thesis describes reasons and the complete development process behind game dedicated to education about P2P systems. It starts with a high level overview of P2P systems, their basic taxonomy and well known routing algorithms. As next, it collects all necessary requirements regarding interaction with P2P systems and their evaluation. After the analysis part, design is proposed and implemented. Final …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2016
  • Vedoucí: RNDr. Tomáš Rebok, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Michal Procházka, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Informatika / Informační systémy

Práce na příbuzné téma