Bc. Horn Horn

Diplomová práce

Subkultury v reklamě

Subcultures in Advertisement
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na téma subkultury v reklamě. Vzhledem k tomu, že subkultury se vyznačují svými specializovanými komunikačními kanály a vlastním symbolickým jazykem, jsou zajímavým a významným zdrojem poznatků o alternativních proudech v současné společnosti. Prvkem novosti je náhled na subkulturu punku jako na samostatnou kategorii cílení marketingových sdělení. To, co je v prostředí českého …více
Abstract:
The thesis focuses on subcultures in advertising. Since subcultures have their own subcultures have their own specialized communication channels and their own symbolic language, they are an interesting and important source of knowledge about alternative movements in contemporary society. An element of novelty is the view of the punk subculture as a separate category for targeting marketing messages …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
  • Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Oponent: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace