Marketingový průzkum na spotřebitelském trhu – Magdaléna Čapková
Magdaléna Čapková
Bakalářská práce
Marketingový průzkum na spotřebitelském trhu
Marketing research an consumer´s market
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovým průzkumu mezi čtenáři časopisu. Hlavním cílem bylo získat informace, které by sloužily jako podklad pro vedení v rozhodovacím procesu. První část práce je zaměřena na problematiku marketingu, marketingového průzkumu a jeho významu pro neziskový sektor. V praktické části je zprostředkován marketingovým průzkum, analýza jeho výsledků a doporučení vedení organizace. …víceAbstract:
This paper addresses marketing research done amongst magazine readers. The main goal was to acquire information that would serve as a foundation for those who are part of the decision making process.The first part of this paper is directed towards the problems of marketing, marketing research and its implication for the non-profit sector. The practical section is arranged by marketing research, an …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Hospodářská a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Čeganová Čeganová -
Marketingový mix vybrané neziskové organizace
Arnošt Petráček -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (organizace) – projektová studie
Ladislav Sadílek -
Marketingový mix organizace
Michaela Ošlejšková -
Marketingový mix vybrané organizace
Tereza Navrátilová -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka -
Marketingový mix vybrané sportovní organizace-implementace marketingového mixu v golfovém klubu.
Pavel Burda
Název
Vložil
Vloženo
Práva