Faktory ovlivňující preference konzumentů čaje – Bc. Arseniy Moseychuk
Bc. Arseniy Moseychuk
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující preference konzumentů čaje
Factors Influencing Preferences of Tea Consumers
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá faktory, které ovlivňují preference konzumentů čajů na českém trhu. Zpracování práce probíhá s pomocí několika odborných metod, mezi nimiž je literární rešerše, analýza sekundárních zdrojů, dotazníkové šetření, syntéza a dedukce. Teoretická část se věnuje dvěma hlavním tématům, na kterých je postavena práce, a to nákupnímu chování českého spotřebitele a trhu s čajem …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the factors that affect the preferences of tea consumers in the Czech market. The work is processed with the help of several professional methods, including literature search, analysis of secondary sources, questionnaire survey, synthesis and deduction. The theoretical part deals with two main topics on which the work is based, namely the shopping behavior of the Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/zbywq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Jiří Zelený, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MOSEYCHUK, Arseniy. \textit{Faktory ovlivňující preference konzumentů čaje}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/bhl6ky/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Zákaznické preference online vs. offline nakupování
Tereza Hlavoňová -
Nákupní preference žen na rodičovské dovolené v cestovním ruchu
Karolína Křepelová -
Preference zákazníků při nakupování potravin online v komparaci s nakupováním potravin v obchodě ve Středočeském kraji
Petra Otradovská -
Preference zákazníků vůči jednotlivým maloobchodním jednotkám ve vybrané lokalitě
Kristýna PILNÁ -
Preference zákazníků při nakupování ve velkoformátových typech prodejen MO (hypermarket, diskont, supermarket apod.) v komparaci s nakupováním v malých prodejnách
Michael Černohouz -
Zavedení nového produktu na trh piva
Dominika Buříková -
Spotřebitelské nákupní chování na trhu smartwatch v Jihomoravském kraji
Dominika Matějová -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová