Statistika a její využití (zneužití) při tvorbě informací – Martin Baumann
Martin Baumann
Diplomová práce
Statistika a její využití (zneužití) při tvorbě informací
Statistics and its Utilization (Abuse) in Gaining Information
Anotace:
Veřejné mínění je utvářeno v několika vzájemně provázaných fázích. Na počátku však vždy stojí specifická informace nebo událost, které je daný člen společnosti nebo část populace vystavena. Neustále se zvyšující možnosti získávání, zpracování a analyzování dat dávají prostor k vytváření informací o různých oblastech lidské činnosti. Tyto informace hrají v procesu tvorby veřejného mínění významnou roli …víceAbstract:
Public opinion is formed in couple phases which are linked to each other. However, some specific information or happening, which a given member of society or a given part of population faces, stands every time at the beginning. Constantly increasing opportunities of data gaining, processing and analysing enable a creation of information about various areas of human activities. This information plays …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 1. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71251
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2017
- Vedoucí: Jitka Bartošová
- Oponent: Jiří Přibil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71251
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Statistika a její využití (zneužití) při tvorbě informací
Lenka Strnadová -
Statistika a její využití (zneužití) při tvorbě informací
Martin Šíp -
The British public opinion on Brexit since the 2016 EU referendum
Barbora Plucnarová -
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
Hana Chmelíková -
Translation Activism and Its Influence on Public Opinion
Kateřina MODRÁ -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Bohemian Region
Jan Divoký -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Public Relations jako možný prostředek k manipulace s veřejným míněním
Petr Šťastný