Účinnost a účelnost online marketingové komunikace – Bc. Tomáš Podrazil
Bc. Tomáš Podrazil
Bakalářská práce
Účinnost a účelnost online marketingové komunikace
Efficiency and effectiveness of online marketing communication
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Účinnost a účelnost online marketingové komunikace“ je představit online marketingovou komunikaci na Facebooku a uvést postup vytvoření marketingové kampaně v reálné praxi. V první části je představen online marketing, prostředí Facebooku a je zde zaveden postup pro vytvoření marketingové kampaně. V druhé části je pak tento postup použit …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Efficiency and effectiveness of online marketing communication” is to introduce the online marketing communication on Facebook and introduce procedure of creating a marketing campaign in the real praxis. The first part is an introduction for terms such as online marketing, Facebook interface and procedure of creating marketing campaign on Facebook. In the second part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w37zi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika
Práce na příbuzné téma
-
Sociální reklama a sociální marketing
Oksana Mytcyk -
Sociální reklama na téma ochrany životního prostředí a její vnímání zákazníky
Michaela Prváková -
Programatická reklama
Jan Horáček -
Sociální marketing a reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu
Anežka Javorská -
Marketing na Facebooku na příkladu firmy Coca-Cola v období konání olympijských her
Pavla Jurůtková -
Výkonnostní marketing na facebookovém profilu společnosti ESCUBE, s.r.o.
Iva Ambrosová -
Komparace proklikovosti bannerů na Facebooku a Instagramu
Vojtěch Kaňok -
Marketing na Facebooku a možnosti jeho využití pro firmu ALDO s.r.o.
Tomáš Kužel