Účinnost a účelnost online marketingové komunikace – Bc. Tomáš Podrazil
Bc. Tomáš Podrazil
Bachelor's thesis
Účinnost a účelnost online marketingové komunikace
Efficiency and effectiveness of online marketing communication
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Účinnost a účelnost online marketingové komunikace“ je představit online marketingovou komunikaci na Facebooku a uvést postup vytvoření marketingové kampaně v reálné praxi. V první části je představen online marketing, prostředí Facebooku a je zde zaveden postup pro vytvoření marketingové kampaně. V druhé části je pak tento postup použit …moreAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Efficiency and effectiveness of online marketing communication” is to introduce the online marketing communication on Facebook and introduce procedure of creating a marketing campaign in the real praxis. The first part is an introduction for terms such as online marketing, Facebook interface and procedure of creating marketing campaign on Facebook. In the second part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/w37zi/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
System Engineering and Informatics / Business Informatics
Theses on a related topic
-
Sociální reklama a sociální marketing
Oksana Mytcyk -
Sociální reklama na téma ochrany životního prostředí a její vnímání zákazníky
Michaela Prváková -
Programatická reklama
Jan Horáček -
Sociální marketing a reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu
Anežka Javorská -
Marketing na Facebooku na příkladu firmy Coca-Cola v období konání olympijských her
Pavla Jurůtková -
Výkonnostní marketing na facebookovém profilu společnosti ESCUBE, s.r.o.
Iva Ambrosová -
Komparace proklikovosti bannerů na Facebooku a Instagramu
Vojtěch Kaňok -
Marketing na Facebooku a možnosti jeho využití pro firmu ALDO s.r.o.
Tomáš Kužel