Bc. Yvonne Krajčová

Master's thesis

Environmentální marketingová strategie pro nově otevírající kavárnu ve Zlíně

Environmental Marketing Strategy for Newly Forming Café in Zlin
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na navržení environmentální marketingové strategie pro nově vznikající kavárnu ve Zlíně. Teoretická část práce vysvětluje základní pojmy marketingu služeb, marketingového mixu, společenské odpovědnosti firem či spotřebitelského chování. Praktická část práce analyzuje nynější kavárenský trh a pomocí smíšeného výzkumu zjišťuje preference v rámci kavárenského prostředí, kávy …viac
Abstract:
The aim of the master thesis is to design environmental marketing strategy for newly for-ming café in Zlin. The theoretical part of the master thesis is focused on basic terms such as marketing services, marketing mix, corporate social responsibility or consumer buying be-haviour. The analytical part of the master thesis is analysing the café market in Zlin and thanks to mixed method research is also …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Krajčová, Yvonne. Environmentální marketingová strategie pro nově otevírající kavárnu ve Zlíně. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe