Modelování averze a kompromisů spotřebitelů k faktorům předkupního rizika na online trhu s použitým zbožím – Ing. Michael Adu Kwarteng
Ing. Michael Adu Kwarteng
Disertační práce
Modelování averze a kompromisů spotřebitelů k faktorům předkupního rizika na online trhu s použitým zbožím
Modelling Consumer Aversion and Trade - offs towards Pre-Purchase Risk Factors in Online Second-hand Goods Market
Abstract:
The market for second-hand goods continues to record strong growth in most economies around the world. However, as the second-hand market evolves, especially with the adoption of online e-commerce platforms, consumers' inclination for second-hand goods have also become complex. Whiles online transactions pose several risks to the consumer, the addition of used goods intensifies the risks to the user …víceAbstract:
Trh s použitým zbožím zaznamenává silný růst ve většině ekonomik po celém světě. Nicméně, jak se trh se second-hand zbožím rozvíjí, a to zejména po adoptování on-line platformy elektronického obchodování, tak se inklinace spotřebitelů k použitému zboží také stala komplexním procesem. Pokud online transakce představují pro spotřebitele určité riziko, přidává se pro spotřebitele další riziko, které plyne …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 11. 2018
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KWARTENG, Michael Adu. \textit{Modelování averze a kompromisů spotřebitelů k faktorům předkupního rizika na online trhu s použitým zbožím}. Online. Disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/bhq15q/.
Jak správně citovat práci
Kwarteng, Michael Adu. Modelování averze a kompromisů spotřebitelů k faktorům předkupního rizika na online trhu s použitým zbožím. Zlín, 2018. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyDoktorský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv kultúrnych predispozícií na spotrebné chovanie spotrebiteľa pri kúpe luxusných statkov na českom trhu
Barbora Nováková -
Vplyv kultúrnych predispozícií pri výbere osobného automobilu v Česku a Nórsku
Imrich Kaplan -
Chovanie spotrebiteľa pri online nákupe odevov
Tatiana Bachledová -
Chovanie spotrebiteľa pri výbere nákupného miesta s potravinami v Brne
Filip Kavoň -
Chovanie spotrebiteľa pri on-line fitness a využitie product placementu
Róbert Dufala -
Správanie spotrebiteľa pri nákupe potravín
Zuzana Bartošková -
Chovanie spotrebiteľa pri online nákupe potravín
Natália Smrečková -
Chovanie spotrebiteľa pri online nákupe potravín
Barbora Vanková