Vývoj gamifikačního systému a jeho zavedení do výuky – Jan KATRINIOK
Jan KATRINIOK
Master's thesis
Vývoj gamifikačního systému a jeho zavedení do výuky
Development of gamification system and its introduction into teaching
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá praktickou aplikací již získaných teoretických poznatků o gamifikaci jako motivačního prvku, a její implementování do funkčního eLearningového systému. Hlavním cílem je hlubší studium gamifikačních principů a zpracování vlastního gamifikačního systému, který využívá herní principy a mechanismy, na základě zpětné vazby na vytvořený prototyp z bakalářské práce. Dalším cílem …viacAbstract:
This diploma thesis is dealing with application of theoretically events about gamification as a motivational element and its implementation to full functional eLearning system. The main goal is to deeply study of gamifications principles and its processing to own gamification system, which uses game principles and mechanisms, based on the feedback on created prototype from bachelor thesis. The next …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2018
- Vedúci: Ing. Ondřej Takács, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KATRINIOK, Jan. Vývoj gamifikačního systému a jeho zavedení do výuky. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Lower Secondary Schools / 2-ict-ict-16
Práce na příbuzné téma
-
Gamifikace a herní principy ve výuce ruského jazyka
Gabriela Václavková -
Gamifikace v politických kampaních
Tereza Ticháčková -
Gamifikace jako nástroj upevňování návštěvnosti webu
Jan Konvalinka -
Návrh prostorové aplikace na principu gamifikace pro uchazeče Katedry geoinformatiky
Daniel ČÁP -
Motivace VŠ studentů herními principy
Šárka Čtveráčková -
Návrh gamifikace do služby Car4way
Marie Bobková -
Tvorba vzdělávací aplikace s historickou tematikou s prvky gamifikace
Roman LUDVÍK