Návrh náborové kampaně na sociální síti Facebook se zaměřením na employer branding – Nikola MALÁ
Nikola MALÁ
Bakalářská práce
Návrh náborové kampaně na sociální síti Facebook se zaměřením na employer branding
The Facebook recruitment campaign proposal with a focus on employer branding
Anotace:
Cílem této práce bylo vytvořit návrh náborové kampaně na sociální síti Facebook, zaměřený na rozvoj a posílení employer brandingu u nejmenované společnosti v regionu Ústí nad Labem z interního i externího hlediska. K dosažení cíle bylo provedeno dotazníkové šetření zaměřené na interní zaměstnance podniku (jak zaměstnanci vnímají organizační kulturu, jejich spokojenost, angažovanost v podniku apod. …víceAbstract:
The aim of this thesis was to create a proposal for a recruitment campaign on the social network Facebook that focuses on development and reinforcement of employer branding in an unnamed company in Ústí nad Labem from both internal and external point of view. In order to achieve the goal, a questionnaire survey was conducted focusing on the company's internal employees (how employees perceive organizational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Povolná
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MALÁ, Nikola. \textit{Návrh náborové kampaně na sociální síti Facebook se zaměřením na employer branding}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/bhuqiu/.
Jak správně citovat práci
MALÁ, Nikola. Návrh náborové kampaně na sociální síti Facebook se zaměřením na employer branding. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Personální marketing a Employer Branding
Eduarda Šuchaňová -
Personální marketing a employer branding vybraných hotelových společností
Adéla Šrámková -
Personální marketing a employer branding
Kateřina Fuková -
Employer branding a personální marketing
Tereza Lačíková -
Personální marketing
Tereza Chládková -
Employer branding a náborová strategie opatrovate dětí do aupair agentury Dietok Prizeračky
Michaela Eliášová