Nikola MALÁ

Bachelor's thesis

Návrh náborové kampaně na sociální síti Facebook se zaměřením na employer branding

The Facebook recruitment campaign proposal with a focus on employer branding
Anotácia:
Cílem této práce bylo vytvořit návrh náborové kampaně na sociální síti Facebook, zaměřený na rozvoj a posílení employer brandingu u nejmenované společnosti v regionu Ústí nad Labem z interního i externího hlediska. K dosažení cíle bylo provedeno dotazníkové šetření zaměřené na interní zaměstnance podniku (jak zaměstnanci vnímají organizační kulturu, jejich spokojenost, angažovanost v podniku apod. …viac
Abstract:
The aim of this thesis was to create a proposal for a recruitment campaign on the social network Facebook that focuses on development and reinforcement of employer branding in an unnamed company in Ústí nad Labem from both internal and external point of view. In order to achieve the goal, a questionnaire survey was conducted focusing on the company's internal employees (how employees perceive organizational …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Lucie Povolná

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MALÁ, Nikola. Návrh náborové kampaně na sociální síti Facebook se zaměřením na employer branding. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management