Návrh náborové kampaně na sociální síti Facebook se zaměřením na employer branding – Nikola MALÁ
Nikola MALÁ
Bachelor's thesis
Návrh náborové kampaně na sociální síti Facebook se zaměřením na employer branding
The Facebook recruitment campaign proposal with a focus on employer branding
Abstract:
Cílem této práce bylo vytvořit návrh náborové kampaně na sociální síti Facebook, zaměřený na rozvoj a posílení employer brandingu u nejmenované společnosti v regionu Ústí nad Labem z interního i externího hlediska. K dosažení cíle bylo provedeno dotazníkové šetření zaměřené na interní zaměstnance podniku (jak zaměstnanci vnímají organizační kulturu, jejich spokojenost, angažovanost v podniku apod. …moreAbstract:
The aim of this thesis was to create a proposal for a recruitment campaign on the social network Facebook that focuses on development and reinforcement of employer branding in an unnamed company in Ústí nad Labem from both internal and external point of view. In order to achieve the goal, a questionnaire survey was conducted focusing on the company's internal employees (how employees perceive organizational …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Povolná
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MALÁ, Nikola. \textit{Návrh náborové kampaně na sociální síti Facebook se zaměřením na employer branding}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2019. Available from: https://theses.cz/id/bhuqiu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MALÁ, Nikola. Návrh náborové kampaně na sociální síti Facebook se zaměřením na employer branding. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Personální marketing a Employer Branding
Eduarda Šuchaňová -
Personální marketing a employer branding vybraných hotelových společností
Adéla Šrámková -
Personální marketing a employer branding
Kateřina Fuková -
Employer branding a personální marketing
Tereza Lačíková -
Personální marketing
Tereza Chládková -
Employer branding a náborová strategie opatrovate dětí do aupair agentury Dietok Prizeračky
Michaela Eliášová