Rozvoj jemné motoriky u dětí v mateřské škole. – Mgr. Jaroslava Vlčková
Mgr. Jaroslava Vlčková
Bachelor's thesis
Rozvoj jemné motoriky u dětí v mateřské škole.
The development of fine motor skills in children in kindergarten.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřila na problematiku rozvoje jemné motoriky v mateřské škole. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vysvětluje pojem motoriky s důrazem na oblast jemné motoriky, věnuje se přirozenému vývoji jemné motoriky dítěte do 6 let i možnostem diagnostiky, objasňuje změny v předškolním vzdělávání. Zabývá se dílčími cíli i nabízenými činnostmi přispívající …moreAbstract:
This final thesis concentrated on problems with developing sharp motor activity skills in a kindergarten school. The thesis is divided into two parts- theoretical and practical. The theoretical part it explains the term of motor activity, expressing the sharp motor activity particularly. It also deals with the natural sharp motor activity skills development of the under six year- old children and with …moreKeywords
Jemná motorika vývoj diagnostika rozvoj jemné motoriky předškolní vzdělávání cíle vzdělávání mateřská škola učitelka mateřské školy výzkum experiment pomůcky. Sharp motor activity development diagnosing sharp motor activity skills development pre-school education education aims kindergarten school kindergarten school teacher research tools.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/l3wa0/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2014
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Lucie Grůzová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Pre-school and After-school Education / Pre-school Teacher Training
Theses on a related topic
-
Role uvádějící učitelky mateřské školy v profesním růstu začínající učitelky mateřské školy
Iveta DOŠKOVÁ -
Možnosti spolupráce mezi učitelkami mateřské školy a učitelkami prvního stupně základní školy
Barbora JOHANÍKOVÁ -
Analýza komunikačního stylu začínající a zkušené učitelky mateřské školy
Tereza Lamáčková -
Grafomotorická připravenost dětí při vstupu do základní školy z pohledu učitelek mateřské školy a učitelů základní školy.
Lenka KYSILKOVÁ -
Přechod dítěte z mateřské školy do školy základní
Marcela Komárková -
Analýza a identifikace vzdělávacích potřeb učitelů mateřské školy
Michaela Ryšavá -
Prestiž profese učitele v mateřské škole očima učitelů mateřské školy
Kristýna Rigová -
Rozvoj informační gramotnosti v předškolním vzdělávání: návrh edukačních aktivit
Ivana Konečná