Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje? – Bc. Nela FIŠEROVÁ
Bc. Nela FIŠEROVÁ
Bakalářská práce
Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje?
The Customer Loyalty Program. Is it an effective tool of sales promotions?
Anotace:
Vysvetleni a popis vernostnich programu jako nastroje podpory prodeje. Predstaveni kladnych i negativnich stranek tohoto typu marketingove komunikace. Teorie bude aplikovana do prakticke casti, kde popisi vernostni program spolecnosti O2 se zamerenim na problemy se zmenou pravidel vernostniho programu.Abstract:
I will describe the Customer Loyalty Program like a tool of sales promotions. I will make a list of positive and negative aspects of it. The theory of it will be applied to the practice part of my work where I will describe the Customer Loyalty Program of Telefónica O2 Czech Republic, a.s. I am going to focus on the problems which followed the changes of rules in Customer Loyalty Program in O2.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor:
7453
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
- Vedoucí: Mgr. Ing. Olga Jurášková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FIŠEROVÁ, Nela. Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje? . Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2038
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje při zavedení novinky výroby na trh
Dominika Schmidtová -
Podpora prodeje odborných časopisů
Tomáš Konštant -
Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě Sariv-Automotive s.r.o.
Martin Fukala -
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
Andrea Barrett -
Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě
Jan Klimáček -
GASTRONOMICKÉ AKCE – PODPORA PRODEJE VE VYBRANÉ FIRMĚ
Lucie Blažková -
Podpora prodeje pivovaru Kocour Varnsdorf, s. r. o.
Lenka Marie SLOVÁKOVÁ -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová