Bc. Nela FIŠEROVÁ

Bakalářská práce

Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje?

The Customer Loyalty Program. Is it an effective tool of sales promotions?
Anotace:
Vysvetleni a popis vernostnich programu jako nastroje podpory prodeje. Predstaveni kladnych i negativnich stranek tohoto typu marketingove komunikace. Teorie bude aplikovana do prakticke casti, kde popisi vernostni program spolecnosti O2 se zamerenim na problemy se zmenou pravidel vernostniho programu.
Abstract:
I will describe the Customer Loyalty Program like a tool of sales promotions. I will make a list of positive and negative aspects of it. The theory of it will be applied to the practice part of my work where I will describe the Customer Loyalty Program of Telefónica O2 Czech Republic, a.s. I am going to focus on the problems which followed the changes of rules in Customer Loyalty Program in O2.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor: 7453

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Olga Jurášková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FIŠEROVÁ, Nela. Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje? . Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2038

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace