Ing. Tomáš Cmíral

Bachelor's thesis

Prostředky podpory prodeje vozidel BMW v České republice

Sales promotion means of BMW vehicles in the Czech Republic
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o využívání podpory prodeje v obchodu s vozy značky BMW v České Republice. Teoretická část obsahuje zejména všeobecný přehled a popis podpory prodeje jako součásti komunikačního mixu. V praktické části je analyzován současný stav podpory prodeje vozidel BMW v ČR a následně navrhnuty změny v jejím systému.
Abstract:
The thesis focuses on the use of the sales promotion means of BMW vehicles in the Czech Republic. The theoretical part contains a general summary and a description of sales promotion as a part of the communication mix. The practical part analyzes the current state of sales promotion of BMW vehicles in the Czech Republic and suggests changes to its system.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2010
  • Supervisor: doc. Ing. Rudolf Kampf, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Cmíral, Tomáš. Prostředky podpory prodeje vozidel BMW v České republice. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera