Ing. Tomáš Cmíral

Bakalářská práce

Prostředky podpory prodeje vozidel BMW v České republice

Sales promotion means of BMW vehicles in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o využívání podpory prodeje v obchodu s vozy značky BMW v České Republice. Teoretická část obsahuje zejména všeobecný přehled a popis podpory prodeje jako součásti komunikačního mixu. V praktické části je analyzován současný stav podpory prodeje vozidel BMW v ČR a následně navrhnuty změny v jejím systému.
Abstract:
The thesis focuses on the use of the sales promotion means of BMW vehicles in the Czech Republic. The theoretical part contains a general summary and a description of sales promotion as a part of the communication mix. The practical part analyzes the current state of sales promotion of BMW vehicles in the Czech Republic and suggests changes to its system.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Rudolf Kampf, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Cmíral, Tomáš. Prostředky podpory prodeje vozidel BMW v České republice. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera