Prostředky podpory prodeje vozidel BMW v České republice – Ing. Tomáš Cmíral
Ing. Tomáš Cmíral
Bakalářská práce
Prostředky podpory prodeje vozidel BMW v České republice
Sales promotion means of BMW vehicles in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o využívání podpory prodeje v obchodu s vozy značky BMW v České Republice. Teoretická část obsahuje zejména všeobecný přehled a popis podpory prodeje jako součásti komunikačního mixu. V praktické části je analyzován současný stav podpory prodeje vozidel BMW v ČR a následně navrhnuty změny v jejím systému.Abstract:
The thesis focuses on the use of the sales promotion means of BMW vehicles in the Czech Republic. The theoretical part contains a general summary and a description of sales promotion as a part of the communication mix. The practical part analyzes the current state of sales promotion of BMW vehicles in the Czech Republic and suggests changes to its system.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Rudolf Kampf, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Cmíral, Tomáš. Prostředky podpory prodeje vozidel BMW v České republice. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Podpora pěstounských rodin a její vliv na výkon náhradního rodičovství v České republice
Petra Koukolová -
Podpora výroby fotovoltaické energie v České republice
Andrea Zábojová -
Podpora udržitelné mobility ve městech České republiky
Filip Vokrouhlík -
Podpora Evropské unie v oblasti celoživotního vzdělávání v regionu Střední Morava Česká republika
Šimon MIČA -
Podpora obchodní obslužnosti v České republice a zahraničí
Dominik Kolbaba -
Podpora současného tance v České republice se zaměřením na neziskové organizace
Jana Padrnosová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Inovace marketingového komunikačního mixu vybraných podniků z odvětví maloobchodního prodeje kancelářských a školních potřeb v digitálním prostředí
Adéla Vilímková