Působení vnímané ekonomické situace v rodině na sebepojetí žáka v kolektivu – Markéta Vidová
Markéta Vidová
Bachelor's thesis
Působení vnímané ekonomické situace v rodině na sebepojetí žáka v kolektivu
The Effect of Perceived Economic Situation in a Family on Self-Concept of a Pupil in a Collective
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá působením vnímané ekonomické situace rodiny na sebepojetí žáka v kolektivu. Práce je členěna na teoretickou a empirickou část. Teoretická část je zamě-řena na problematiku školního prostředí, klimatu školy a sebepojetí. Empirická část se zabývá analýzou výsledků kvantitativního šetření provedeného pomocí dotazníkového šetření, které bylo provedeno na třech základních školách …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the effect of the perceived economic situation in the family on the self-concept of the pupil in the collective. The thesis is divided into the theoretical and empirical part. The theoretical part is focused on school, school climate and self-concept. The empirical part deals with the analysis of the results of a quantitative survey carried out by means of a questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VIDOVÁ, Markéta. \textit{Působení vnímané ekonomické situace v rodině na sebepojetí žáka v kolektivu}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2019. Available from: https://theses.cz/id/bi3942/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vidová, Markéta. Působení vnímané ekonomické situace v rodině na sebepojetí žáka v kolektivu. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Online edukační hry a starší školní věk: příležitosti pro kompetenční učení v informační společnosti
Jan Ryšavý -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vzdělávání jako prevence rizikového chování na sociálních sítích. (se zaměřením na starší školní věk)
Vojtěch Szabó -
Stravovací zvyklosti dětí se zaměřením na starší školní věk
Jana KOUDELKOVÁ -
Rentzovo muzeum barokního knihtisku Kuks: pracovní listy pro střední a starší školní věk. (prakticko - teoretická práce)
Květa ČEČKOVÁ -
Využití taneční průpravy a tanečně pohybových prvků ve školní tělesné výchově pro starší školní věk
Simona POTUŽNÍKOVÁ -
Kouření - starší školní věk
Petra Klimešová -
Etická výchova pro starší školní věk a výzkum v okrese Tábor
Věra SAMCOVÁ