Návrh produktu oblasti cestovního ruchu pro generaci Z – Aneta Neumannová
Aneta Neumannová
Diplomová práce
Návrh produktu oblasti cestovního ruchu pro generaci Z
New Product Development in Tourism area for generation Z
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou tvorby nového produktu v oblasti cestování pro generaci Z a využívá kreativní metodiku Design Thinking. Metoda je založena na komplexním pochopení zákazníka s cílem vytvoření produktu, který splňuje jeho potřeby a požadavky. Teoretická část práce definuje etapy Design Thinkingu a pro uvedení do kontextu zmiňuje více přístupů. Dále popisuje cílový segment generace …víceAbstract:
The diploma thesis examines the field of new product development in tourism for generation Z and uses creative methodology Design Thinking. The method is based on a comprehensive understanding of the customer’s needs in order to create a product designed specifically for them. The theoretical part of the thesis defines stages of Design Thinking and mentions several approaches to put the topic into …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 2. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82052
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2021
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Michal Andera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82052
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Social networking and its Impact on New Product Development within the Consumer Electronics Industry
Mathapelo Mologadi Malatji -
Utilising IoT data for new generation product development
Adéla Šupolík -
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková -
Product, Marketing research and Development of “Vinylook” mobile application
Jana Ljubinkovic -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková