Sustainability as a Theme for the Nykaa Marketing Communication – Rajnandni Selvraj Naidu
Rajnandni Selvraj Naidu
Diplomová práce
Sustainability as a Theme for the Nykaa Marketing Communication
Abstract:
Sustainability has become a defining factor in consumer decision-making, shaping how brands communicate their commitments to ethical and eco-friendly practices. This study examines the effectiveness of sustainable marketing communication for Nykaa, an Indian fashion and beauty brand, to recommend for the improvement of sustainable marketing communication strategy and to understand how clarity, credibility …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
- Oponent: Miroslav Koutský, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Svetlana Senko -
The Secrets of Communication in Marketing communication
Anait Movsisian -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses bi69dp bi69dp/3
26. 3. 2025