Rajnandni Selvraj Naidu

Diplomová práce

Sustainability as a Theme for the Nykaa Marketing Communication

Abstract:
Sustainability has become a defining factor in consumer decision-making, shaping how brands communicate their commitments to ethical and eco-friendly practices. This study examines the effectiveness of sustainable marketing communication for Nykaa, an Indian fashion and beauty brand, to recommend for the improvement of sustainable marketing communication strategy and to understand how clarity, credibility …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
  • Oponent: Miroslav Koutský, externi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses bi69dp bi69dp/3
26. 3. 2025
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.