Bc. Shakhlo Strouthou

Diplomová práce

Social Media as a Tool of Communication Strategy

Social Media as a Tool of Communication Strategy
Anotace:
The main aim of the current thesis is to discover the shift of traditional communication strategy towards communication through Social Media. Furthermore, to address the key challenges of marketers and introduce new solutions. The literature overview includes the most important aspects of Digital Marketing, Internet Marketing and Social Media Marketing and how they are used as part of communication …více
Abstract:
The main aim of the current thesis is to discover the shift of traditional communication strategy towards communication through Social Media. Furthermore, to address the key challenges of marketers and introduce new solutions. The literature overview includes the most important aspects of Digital Marketing, Internet Marketing and Social Media Marketing and how they are used as part of communication …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
  • Vedoucí: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Pavel Kotyza

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication