Alternativní formy hodnocení žáka na prvním stupni základní školy – Lucie Čermáková
Lucie Čermáková
Diplomová práce
Alternativní formy hodnocení žáka na prvním stupni základní školy
Alternative forms of evaluation of pupils in primary school
Anotace:
Diplomová práce Alternativní formy hodnocení na základní škole se zabývá vybranými způsoby hodnocení, které lze užít při školní evaluaci. Zaobírá se zejména alternativními formami, ale k porovnání je zmíněna také evaluace podle známek. Škála forem hodnocení začíná u těch, které jsou za zákona dovoleny v České republice až po některé alternativní formy ze zahraničí. Tato diplomová práce uvádí klady …víceAbstract:
This thesis Alternative forms of evaluation of pupils in primary school deals with selected methods of assessment that can be used in school evaluation. It describes mainly alternative forms, but for a comparison there is also mentioned the evaluation by marks. The range of forms of assessment starts with those that are allowed by the law in the Czech Republic until some alternative forms from abroad …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM3974
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2015
- Vedoucí: Mgr. Martin Skutil, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Yveta Pohnětalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum postojů žáků a rodičů souvisejících s realizací alternativní formy hodnocení žáků
Monika Kulasová -
Návrh vstřikovací formy pro výrobu technického dílu
Václav Janoštík -
Slovní hodnocení a klasifikace na 1. stupni ZŠ
Jana Hobzová -
Klasifikace a hodnocení žáků 9. ročníku ZŠ
Martin Vítek -
Metody klasifikace se zaměřením na slovní a procentuální hodnocení
Monika Orálková -
Hodnocení a klasifikace jako nedílná součást pedagogické profese
Lenka Krábková
Název
Vložil
Vloženo
Práva