Jan Hájíček

Bakalářská práce

Analýza mediální strategie Díky, že můžem – Korzo Národní

Analysis of the Media Strategy of Díky, že můžem – Korzo Národní
Anotace:
Bakalářská práce si klade za cíl popsat a vyhodnotit mediální strategii pouličních oslav státního svátku 17. listopadu Díky, že můžem - Korzo národní a najít vhodná řešení ke zvýšení její efektivity. V teoretické části práce popisuje základní pojmy mediální komunikace, prostředí neziskových organizací a možnosti jejich media relations a mediální prezentace. Praktická část práce je zaměřena na samotnou …více
Abstract:
The thesis aims to evaluate the media strategy of street celebrations of November 17th called Díky, že můžem - Korzo národní and to find suitable solutions ehich would help to increase its effectiveness. Theoretical part describes basic concepts of media communication, the environment of non-profit organizations and the possibilities of their public relations and presentation in media. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 11. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2017
  • Vedoucí: Mario Kubaš
  • Oponent: Barbara Hucková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70308