Mgr. Kateřina Kozinová

Diplomová práce

Testy inteligence WISC-III a PDW ve vztahu ke školní úspěšnosti žáků školního věku bez poruch učení

Intelligence tests PDW and WISC-III in relation to school achievement of schoolchildren without learning disabilities
Anotace:
Cílem studie bylo ověřit vztahy mezi verbálními IQ testů inteligence PDW (Pražský dětskýWechsler) a WISC - III (Wechsler Intelligence Scale for Children, 3. revize standardizovaná na českou populaci) vzhledem ke školní úspěšnosti u dětí školního věku. Do výzkumného vzorku bylo zařazeno 100 dětí (54 chlapců, 46 dívek) ve věku 6 až 13 let, s diagnózou sníženého intelektu, poruchy motoriky a smyslů, neurotické …více
Abstract:
The goal of our study was to verify the relationships between intelligence tests PDW (Prague Children Wechsler) and WISC-IIICZ (Wechsler Intelligence Scale for Children 3. edition standardized on Czech population) with school achievement. The sample consisted of 100 children (54 boys and 46 girls) ages 6, 25 to 13 years, with diagnosis mental retardation, sensory disabilities and motor disabilities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2006
  • Vedoucí: PhDr. Tatjana Bláhová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta