Testy inteligence WISC-III a PDW ve vztahu ke školní úspěšnosti žáků školního věku bez poruch učení – Mgr. Kateřina Kozinová
Mgr. Kateřina Kozinová
Master's thesis
Testy inteligence WISC-III a PDW ve vztahu ke školní úspěšnosti žáků školního věku bez poruch učení
Intelligence tests PDW and WISC-III in relation to school achievement of schoolchildren without learning disabilities
Abstract:
Cílem studie bylo ověřit vztahy mezi verbálními IQ testů inteligence PDW (Pražský dětskýWechsler) a WISC - III (Wechsler Intelligence Scale for Children, 3. revize standardizovaná na českou populaci) vzhledem ke školní úspěšnosti u dětí školního věku. Do výzkumného vzorku bylo zařazeno 100 dětí (54 chlapců, 46 dívek) ve věku 6 až 13 let, s diagnózou sníženého intelektu, poruchy motoriky a smyslů, neurotické …moreAbstract:
The goal of our study was to verify the relationships between intelligence tests PDW (Prague Children Wechsler) and WISC-IIICZ (Wechsler Intelligence Scale for Children 3. edition standardized on Czech population) with school achievement. The sample consisted of 100 children (54 boys and 46 girls) ages 6, 25 to 13 years, with diagnosis mental retardation, sensory disabilities and motor disabilities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2006
Identifier:
https://is.muni.cz/th/tpdai/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2006
- Supervisor: PhDr. Tatjana Bláhová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOZINOVÁ, Kateřina. \textit{Testy inteligence WISC-III a PDW ve vztahu ke školní úspěšnosti žáků školního věku bez poruch učení}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2006. Available from: https://theses.cz/id/biob17/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Testy inteligence WISC-III a PDW ve vztahu ke školní úspěšnosti žáků školního věku s poruchami učení
Dana Bevilacquová -
Exploring the Variants of the Turing Test: Evaluating Artificial Intelligence and its Relationship to Human Intelligence
Aubakir Utenov -
Artificial intelligence in test automation
Anna Trudova -
Krátký inteligenční test
Jiří Laciga -
Advancing Automotive Test Automation through Artificial Intelligence: A Study of AI Applications, Benefits, and Challenges in Electronic Control Units Testing
Jan Chromec -
Test kognitivních schopností Woodcock-Johnson; příspěvek ke standardizaci testu z hlediska potřeb diagnostické praxe v poradenství /vztah subtestů ke školní úspěšnosti, vztah subtestů k testům speciálních schopností/
Lenka Kožnarová -
Vztah pohybové inteligence ke školní úspěšnosti ze subjektivního i objektivního hlediska žáka 1. stupně základní školy
Barbora SYROVÁTKOVÁ -
Preference učebních stylů podle převažujících druhů inteligence u vysokoškolských studentů s různým studijním zaměřením
Michala Klasová