Testy inteligence WISC-III a PDW ve vztahu ke školní úspěšnosti žáků školního věku bez poruch učení – Mgr. Kateřina Kozinová
Mgr. Kateřina Kozinová
Master's thesis
Testy inteligence WISC-III a PDW ve vztahu ke školní úspěšnosti žáků školního věku bez poruch učení
Intelligence tests PDW and WISC-III in relation to school achievement of schoolchildren without learning disabilities
Anotácia:
Cílem studie bylo ověřit vztahy mezi verbálními IQ testů inteligence PDW (Pražský dětskýWechsler) a WISC - III (Wechsler Intelligence Scale for Children, 3. revize standardizovaná na českou populaci) vzhledem ke školní úspěšnosti u dětí školního věku. Do výzkumného vzorku bylo zařazeno 100 dětí (54 chlapců, 46 dívek) ve věku 6 až 13 let, s diagnózou sníženého intelektu, poruchy motoriky a smyslů, neurotické …viacAbstract:
The goal of our study was to verify the relationships between intelligence tests PDW (Prague Children Wechsler) and WISC-IIICZ (Wechsler Intelligence Scale for Children 3. edition standardized on Czech population) with school achievement. The sample consisted of 100 children (54 boys and 46 girls) ages 6, 25 to 13 years, with diagnosis mental retardation, sensory disabilities and motor disabilities …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tpdai/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2006
- Vedúci: PhDr. Tatjana Bláhová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOZINOVÁ, Kateřina. \textit{Testy inteligence WISC-III a PDW ve vztahu ke školní úspěšnosti žáků školního věku bez poruch učení}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Arts. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/biob17/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Testy inteligence WISC-III a PDW ve vztahu ke školní úspěšnosti žáků školního věku s poruchami učení
Dana Bevilacquová -
Exploring the Variants of the Turing Test: Evaluating Artificial Intelligence and its Relationship to Human Intelligence
Aubakir Utenov -
Artificial intelligence in test automation
Anna Trudova -
Krátký inteligenční test
Jiří Laciga -
Advancing Automotive Test Automation through Artificial Intelligence: A Study of AI Applications, Benefits, and Challenges in Electronic Control Units Testing
Jan Chromec -
Test kognitivních schopností Woodcock-Johnson; příspěvek ke standardizaci testu z hlediska potřeb diagnostické praxe v poradenství /vztah subtestů ke školní úspěšnosti, vztah subtestů k testům speciálních schopností/
Lenka Kožnarová -
Vztah pohybové inteligence ke školní úspěšnosti ze subjektivního i objektivního hlediska žáka 1. stupně základní školy
Barbora SYROVÁTKOVÁ -
Preference učebních stylů podle převažujících druhů inteligence u vysokoškolských studentů s různým studijním zaměřením
Michala Klasová