Bc. Martin Grman

Diplomová práce

Použítí inverzní kinematiky pro ovládání 3D modelů

Usage of Inverse Kinematics for 3D Models Manipulation
Abstract:
Goal of this thesis is to design and create a system for controlling of 3D models in real time using inverse kinematics (IK). This thesis describes a library for computation of IK, using IK to control models in Unity and connecting to systems that provide spatial data in real time. All of these parts are then used in final application, which demonstrates using captured data in real time to control …více
Abstract:
Cieľ práce bolo navrhnúť a vytvoriť systém pre ovládanie 3D modelov v reálnom čase, za použitia inverznej kinematiky (IK). V tejto práci je popísaná knižnica pre výpočty IK, využitie IK výpočtov na ovládanie modelov v Unity a následné napojenie na systémy poskytujúce priestorové dáta v reálnom čase. Všetky tieto časti sú následne využité vo výslednej aplikácii, ktorá demonštruje použitie snímaných …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Adam Jurčík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky