Ing. Petra Fejfarová

Diplomová práce

Soutěž a zážitek v podpoře prodeje - sportovní marketing

Competition and experience in sales promotion - sports marketing
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje jedné z možných marketingových podpor prodeje, a to soutěží. První část práce tvoří teoretický základ, kde jsou zpracovány poznatky z odborné literatury. Jsou zde uvedeny definice základních pojmů marketingové komunikace, podpory prodeje a soutěže. V úvodu druhé, praktické, části je představen fotbalový klub SK Slavia Praha. Věnuje se jeho historii, současnosti a komunikaci …více
Abstract:
This dissertation elaborates „competition“ as a possible from of marketing sale support. First part consists of theoretical base and facts extracted from expert sources, definitions and marketing communication terminology, such as sale support and competition. The second, practical section deals with histor, present days and communication with fans. The purpose of this work is to present a competition …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2017
  • Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní