Bc. Alena Kocourková

Bakalářská práce

Automatizace NPC pomocí umělé inteligence

NPC automation using artificial intelligence
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem Automatizace NPC pomocí umělé inteligence se zaměřuje na klíčové techniky modelování nehratelných postav (NPC) v počítačových hrách prostřednictvím technik herní umělé inteligence (AI). Teoretický rámec definuje NPC a jejich roli v herním prostředí a zkoumá tradiční techniky jejich modelování. Praktická část analyzuje implementaci těchto technik ve hře The Last of Us …více
Abstract:
This bachelor thesis, Automating NPCs with Artificial Intelligence, focuses on key techniques for modelling non-playable characters (NPCs) in computer games through in-game artificial intelligence (AI) techniques. The theoretical framework defines NPCs and their role in game environment and explores traditional techniques for modelling them. The practical part analyses the implementation of these techniques …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Daniel Kvak
  • Oponent: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Teorie interaktivních médií / Teorie interaktivních médií

Práce na příbuzné téma