Ivo Svejkovský
Doctoral thesis
Corporate Identity Akademie věd ČR
Corporate identity of the Academy of Sciences of the CR
Abstract:
Disertační práce se zabývá problematikou corporate identity Akademie věd ČR (AV ČR). Prostřednictvím sekundárních a primárních kvalitativních a kvantitativních výzkumů je analyzována corporate identity AV ČR v interním i externím prostředí instituce, v evropském prostoru obecně a také v komparaci s Velkou Británií. Hlavním cílem disertační práce je návrh modelu corporate identity Akademie věd České …moreAbstract:
The dissertation deals with the issue of the corporate identity of the Academy of Sciences of the CR (ASCR). Through secondary and primary qualitative and quantitative research projects, the corporate identity of the ASCR is analysed in the internal and external milieus of the institution, in the European Area generally and also in comparison with Great Britain. The main aim of the dissertation is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 3. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34241
Thesis defence
- Date of defence: 16. 1. 2013
- Supervisor: Jana Boučková
- Reader: Gustav Tomek, Helena Horáková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34241
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doctoral programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Model institucionální integrace vědecko-výzkumného ústavu
Ivo Vincenc -
Vizuální identita kulturní instituce
Beatrix Křížová -
New types of media and its influence on corporate communication
Nikita Filonov -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová