Sebastian Rod

Bakalářská práce

Akvizice zákazníků v moderním prostředí

Customer Acquisition in Modern Environment
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena do tří části. V první části práce zkoumá jednotlivé přístupy marketingu a vhodné cesty k akvizici zákazníků. Druhá část práce se zabývá jednotlivými akvizičními kanály a jejich intrikami a blíže je rozděluje na tradiční a internetové kanály. Třetí, praktická část pak vybírá tu nejvhodnější strategii a dva nejvhodnější kanály a blíže zkoumá jaký přístup je pro firmu Complex …více
Abstract:
The bachelor thesis is divided into three parts. The first part of the thesis examines the different marketing approaches and the appropriate routes to customer acquisition. The second part of the thesis examines the different acquisition channels and their intrigues and further divides them into traditional and internet acquisition channels. The third, practical part then selects the most appropriate …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ondřej Benda
  • Oponent: František Zjevík, MSc. DiS.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON