Marketingová komunikácia vo vybranom podnikateľskom subjekte – Bc. Anna Maková
Bc. Anna Maková
Diplomová práce
Marketingová komunikácia vo vybranom podnikateľskom subjekte
Marketing comunication in a selected business entity
Abstract:
The aim of Diploma work is the analysis of marketing communications company Sauer – Danfoss a.s. Povazska Bystrica design assumptions and recommendations for its improvement. Diploma work is divided into three main chapters which have their individual segmentation. The first chapter is mainly processed by description discussed the concept and characteristics of marketing communication. It addressed …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce je Analýza marketingovej komunikácie v spoločnosti Sauer - Danfoss a.s. Považská Bystrica, navrhnutie východísk a odporúčaní pre jej zlepšenie. Práca je rozdelená do troch hlavných kapitol, ktoré majú svoje jednotlivé členenia. Prvá kapitola je spracovaná hlavne metódou deskripcie, rozoberá pojem a charakteristiku marketingovej komunikácie. Zaoberá sa účelom a formami komunikácie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2010
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ej5xr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Valér Demjan, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Jaroslav Belás, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Critical Factors for the Successful Introduction of Internal Communication Portals in the Retail Sector
Stefanie Eckart -
The role of internal communication of business environment in a selected organisation.
Elena Shultceva -
Projekt realizace přenosu corporate identity na nový subjekt (Příkladová studie řešení společnosti Call Assistance 24 s.r.o.)
Petr Žák -
Význam krízového komunikačného plánu pri budovaní imidž podniku
Katarína Grambličková