Návrh na zlepšení webové prezentace a elektronického marketingu sportovního areálu TJ SPORT Němčičky – Marek Ševčík
Marek Ševčík
Bakalářská práce
Návrh na zlepšení webové prezentace a elektronického marketingu sportovního areálu TJ SPORT Němčičky
Proposal to improve web presentation and electronic marketing of TJ SPORT Němčičky
Anotace:
Ševčík, M. Návrh na zlepšení webové prezentace a elektronického marketingu TJ SPORT Němčičky. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017.Tato práce se zabývá návrhem, který povede ke zlepšení webové prezentace a elektronického marketingu areálu v Němčičkách. Cílem je navrhnout novou struk-turu i vzhled webové prezentace a vybrané prvky elektronického marketingu, což bude mít za následek …víceAbstract:
Ševčík, M. Proposal to improve web presentation and electronic marketing of TJ SPORT Němčičky. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2017.This thesis deals with a proposal which is going to improve web presentation and electronic marketing of areal in Němčičky. The aim is to propose a new structure and design of a web presentation and selected elements of electronic marketing, resulting in improved …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Třináctý
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠEVČÍK, Marek. \textit{Návrh na zlepšení webové prezentace a~elektronického marketingu sportovního areálu TJ SPORT Němčičky}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/bjlfcl/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
Electronic Marketing for small and medium business
Jan Pouska -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Elektronický marketing leteckých společností
Roman Štefek -
Elektronický marketing samostatně výdělečně činných osob
Milan Ludík -
Elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Radek Gabčan -
Elektronický marketing leteckých společností
Lucie Opletalová -
Elektronický marketing a analýza návštevnosti webových stránok
Lenka Kmeťová