Socializace dítěte v rodině a v Mateřské škole – Martina HOUŽVOVÁ
Martina HOUŽVOVÁ
Bakalářská práce
Socializace dítěte v rodině a v Mateřské škole
Children?s Socialisation in Family and Educational Settings
Anotace:
V bakalářské práci se zabývám socializací dítěte v předškolním věku, a to v rodinném a školním prostředí. Bakalářskou práci jsem rozdělila do dvou částí, a to do části teoretické a praktické. Teoretická část definuje charakteristiku předškolního věku dítěte dle vývojové psychologie, proces socializace, primární socializaci v rodině a sekundární socializaci v mateřské škole. Závěr této práce tvoří výzkumná …víceAbstract:
This thesis deals with the socialisation of pre-school children in family and educational settings. It is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part defines pre-school age (based on developmental psychology), the socialisation process, primary socialisation within the family and secondary socialisation in the nursery school. The thesis concludes with a brief research of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2014
Zveřejnit od: 8. 12. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 1. 2015
- Vedoucí: PhDr. Alice Strnadlová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOUŽVOVÁ, Martina. Socializace dítěte v rodině a v Mateřské škole. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.12.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 12. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Charakteristika úrovně jazykových schopností dětí s vývojovou dysfázií
Nikola Havlová -
Charakteristika komunikace dítěte v předškolním věku
Anna Bubláková -
Charakteristika instrumentálních aktivit dětí předškolního věku
Markéta Stolzová -
Srovnání hry dítěte předškolního věku s poruchou autistického spektra a dítěte intaktního
Michaela NEVAŘILOVÁ -
Socializace jako celoživotní proces
Eliška SÁDLÍKOVÁ -
Socializace dětí v mateřské škole
Regina SMÍŠKOVÁ -
Kontinuity kolektivních pamětí a identit v česko-muslimských smíšených manželstvích: Mezigenerační transmise islámské tradice a hybridní identity českých adolescentů v muslimských rodinách
Bohumil Sláma -
Zajištění péče o seniory v rámci vícegeneračního soužití v rodině
Ludmila FLESAROVÁ